logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد:

خدمات هوشمندانه پلیس در هفته نیروی انتظامی

خدمات-هوشمندانه-پلیس-در-هفته-نیروی-انتظامی
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی هر روز از یک ابتکار و عملکرد هوشمندانه پلیس رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مرتضی عباسی ضمن تبریک هفته انتظامی به تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی پرداخت و اظهار کرد: در این راستا با اعلام شعار هفته انتظامی با عنوان «پلیس هوشمند مردم قانون‌مدار» از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه بوده و به تناسب این شعار کلی برای هر روز یک عنوان شعار مخصوص با قید هوشمندی پلیس انتخاب شده است.  

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: به‌مناسبت این هفته و هر روز با ذکر شعار روزانه از یک ابتکار و عملکرد هوشمندانه پلیس هم رونمایی خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان در تبیین شعار این هفته انتظامی اظهار داشت: هدف از نامگذاری پلیس هوشمند روزآمدی متناسب با درخواست‌های مردم و پیچیدگی‌های جامعه است که می‌طلبد پلیس همواره بروز و کارآمدی باشد و هدف از مردم قانو‌ن‌مدار هم معرف مردم یاری‌رسان به پایه‌های اصلی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است که پلیس بوده چراکه مردم با رعایت قانون یار و یاور پلیس در این خصوص هستند و پلیس می‌تواند به این طریق وظایف خود را عمل و در تحقق اهداف ماموریتی خود بهتر عمل کند.

وی گفت: برنامه‌های این هفته با میعادگاه نماز جمعه شروع و همه همکاران در مصلی‌های نماز جمعه بوده و سخنران پیش از خطبه‌ها سردار طراقیه بوده که همراه با دایر کردن میز خدمت پلیس‌های تخصصی برای ارائه خدمات گزینش، نظام وظیفه، گذرنامه، ترخیص وسایط و راهور آغاز شد.

عباسی با اشاره به اینکه همه این برنامه‌ها برای خدمت‌گزاری به مردم است تصریح کرد: ما فرزندان مردم هستیم و هدف مهم ما تولید و ارتقای نظم و امنیت مطلوب (که شاخصه مهمی در مطالبات همه جوامع است) در سطح استان زنجان بوده و از این حیث پلیس خود را ازآن مردم و از مردم می‌داند.

وی در خصوص برنامه‌های هفته انتظامی ضمن تأکید به تسهیل‌گری ماموریت‌های ذاتی به مواردی چون افزود: بهره‌برداری از ۴۰ نوع خدمت پلیسی به مردم در این هفته در راستای شعار هفته انتظامی ارائه و از اقدامات هوشمند پلیس، معرفی دوربین البسه به عنوان چشم سوم و تبیین طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

‍معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان ساماندهی موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش و فاقد پلاک، سرکشی و دلجوئی از خانواده شهدا، تجلیل از همکاران وابسته، تشریح خدمات اجتماعی و نظم بخشی اجتماعی، اجرای طرح‌های ضربتی پلیس در محلات و یادآوری همراهی خوب مردم که با سامانه‌های ۱۱۰ حدود ۵۰۰ هزار تماس تماس داشتند را از دیگر برنامه‌های این هفنه عنوان کرد.

وی ارائه خدمات مضاعف انتظامی، برنامه‌ریزی و پایش هوشمند الکترونیکی برای مهار جرائم، کشف علمی جرائم، کنترل هوشمند مجرمین، بهره‌برداری از فن‌آوری‌های استانی که به عنوان نمونه و پایلوت در کشور برای اولین بار اتفاق افتاده، بررسی ارزیابی سازمانی مرکز و افکارسنجی مردمی با شاخص مطلوب بودن وضعیت پلیس زنجان در کشف و پیشگیری جرائم مهمه که حاصل تلاش همکاران بوده، اشاره به پیام‌های خرسندساز پلیس‌های تخصصی در امتداد این هفته، برپایی نشست‌های مختلف در بین اقشار مختلف (دهیاران مربیان رانندگی و غیره) و غبار روبی مزار شهدا به عنوان حسن ختام این هفته مبارک پرداخت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲